راه های افزایش میل جنسی مردان

قدامات زیادی وجود دارد که می­توان برای افزایش میل جنسی مردان ارائه داد که شامل استفاده از داروهای تقویت ­کننده طبیعی، تمرین تکنیک­ های کاهش استرس، اصلاح رژیم غذایی و سبک زندگی خواهد بود.

البته باید بدانید که مواد گیاهی مختلفی وجود دارد که برای این منظور مفید خواهد بود از همین رو افرادی که دچار کاهش میل جنسی شده ­اند می­توانند با مصرف برخی مواد طبیعی به بهبود این وضعیت کمک کنند.

در ادامه مقاله ما را همراهی کنید تا به معرفی تعدادی از مواد گیاهی که برای این منظور مفید است بپردازیم و محصولی مناسب و کاربری برای افزایش قوای جنسی در مردان را به شما معرفی کنیم.

چرا مردان دچار مشکل در نعوظ و کاهش قوای جنسی می­ شوند؟

استرس، برنامه ­های کاری سخت، مسئولیت ­های خانوادگی، خستگی، اختلال هورمونی و نداشتن خواب باکیفیت همگی بر میل جنسی تاثیر می­گذارند. اگرچه یک زندگی جنسی سالم می­تواند روابط را بهبود ببخشد و برای سلامت روحی و جسمی افراد مفید باشد، اما گاهی آقایان با مشکلاتی در این زمینه مواجه می ­شوند.

درک این نکته مهم است که میل و سلامت جنسی به همان اندازه که با وضعیت روانی افراد مرتبط است به سلامت جسمانی آنها نیز ربط دارد. فقدان آن ممکن است چیزی بیش از نداشتن خلق­ و خو برای ایجاد رابطه باشد.

بنابراین درک اینکه چه تغییراتی در سبک زندگی می­توانید ایجاد کنید تا برای بهبود میل جنسی شما مفید باشد، بسیار حائز اهمیت است. برخی از گیاهان نیز می­توانند به افزایش میل جنسی آقایان کمک کنند، ما در اینجا تعدادی از آنها را بررسی خواهیم کرد.

گیاهانی که در افزایش میل جنسی مردان تاثیرگذار است

آیا گیاهان دارویی می­توانند به افزایش میل جنسی مردان کمک کنند؟ بسیاری از مکمل­ ها برای سلامت جنسی مورد استفاده قرار می­ گیرند. ویتامین­ ها و مواد معدنی به سلامت جنسی شما کمک می­کند که برخی از مواد گیاهی موثر در تقویت نعوظ به شرح زیر است.

مارچوبه بر تعادل هورمونی مورد نیاز برای میل جنسی تاثیرگذار است

باید در نظر داشته باشید که مارچوبه در طب سنتی برای کمک به تعادل هورمون­ ها و حمایت از باروری به لطف خواص آنتی­ اکسیدانی آن، مورد استفاده قرار می­ گیرد.

اگرچه مطالعات بالینی زیادی روی یک دوز درمانی خاص انجام نشده است، اما برخی از آنها نشان می‌دهند که ممکن است مصرف مارچوبه با حمایت از هورمون‌ها و مبارزه با استرس اکسیداتیو به تقویت میل جنسی کمک کند.

جینسینگ قرمز و تاثیرات فوق­ العاده بر افزایش میل جنسی مردان

اگرچه انواع مختلفی از این گیاه وجود دارد، اما یکی از نمونه­ های آن که به­ عنوان جینسنگ آسیایی یا کره­ای شناخته می ­شود، در مورد افزایش میل جنسی نوید بخش به­ نظر می­رسد. استفاده از این ماده یک درمان گیاهی سنتی و تاثیرگذار بر سیستم عصبی است که ترشح هورمون را تسهیل می­کند و از طرفی مطالعات دیگر نشان می­دهد که جینسینگ برای میل جنسی و برانگیختگی مفید خواهد بود.

تاثیر جینسینگ در افزایش میل جنسی آقایان

علاوه­ براین، جینسینگ قرمز ممکن است تولید اکسید نیتریک را افزایش دهد. این ترکیب به گردش خون کمک می­کند و در ایجاد آرامش عضلات آلت تناسلی موثر است. درواقع، بررسی ­ها نشان داده ­اند که این گیاه به ­طور قابل توجهی در تقویت نعوظ موثر خواهد بود.

مروری بر چندین مطالعه که متشکل از مردانی مبتلا به مشکلات خفیف تا متوسط جنسی بودند، به این نتیجه رسید که جینسینگ قرمز، در میان انواع دیگر، عملکرد نعوظ یا رضایت از رابطه جنسی را بهبود می­بخشد.

همچنین بهتر است بدانید درحالی­که بدن در برابر مصرف جینسینگ قرمز به­ طور کلی تحمل خوبی از خود نشان می­دهد اما در مواردی که مصرف اصولی آن رعایت نشود امکان دارد عوارض جانبی مانند افزایش ضربان قلب و ناراحتی معده را ایجاد کند.

دارچین معطر و خواص آن بر میل جنسی

بدون شک دارچین را به­ عنوان یکی از ادویه­ های معطر می ­شناسید که برای مصارف دارویی نیز مورد استفاده قرار می­گیرد، دارچین خواص ضدالتهابی دارد و برای درمان فشار خون بالا نیز موثر خواهد بود. طبع گرم این ماده گیاهی باعث می­شود تا از آن به ­عنوان تقویت­ کننده قوای جنسی نیز استفاده شود.

طبع گرم زنجبیل به تقویت قوای جنسی کمک می­کند

دیگر ماده­ ای که می­ توان برای بالابردن میل جنسی مورد استفاده قرار داد، زنجبیل است که طعمی تند دارد و به 2 حالت تازه و خشک­ شده به بازار عرضه می­ شود. باید بدانید که این داروی گیاهی برای هضم بهتر غذا و پیشگیری از بروز سرطان نیز مفید است.

زعفران و افزایش میل جنسی

زعفران یک ادویه خوشمزه بوده که بسیاری از کاربردهای سنتی آن از کاهش استرس گرفته تا عمل به ­عنوان یک ماده تقویت کننده جنسی، به­ویژه برای افرادی که از داروهای ضد افسردگی استفاده می­کنند، متغیر است.

برخی از مطالعات نشان می­دهد که زعفران می­تواند اختلالات جنسی ناشی از داروهای ضد افسردگی را بهبود ببخشد، علاوه ­براین، زعفران عملکرد نعوظ، میل جنسی و رضایت را در مردان به­ صورت موثری افزایش می­دهد.

در نظر داشته باشید که استفاده از این محصولات گیاهی به­ صورت جداگانه کار دشواری خواهد بود و در ضمن توجه به مقدار و نحوه استفاده نیز اهمیت زیادی در کسب نتیجه دارد و این مسئله زمانی بیشتر اهمیت پیدا می­کند که مصرف بیش از حد برخی گونه­ های گیاهی اثرات منفی بر روی سلامت شما می­ گذارد.

از طرفی بسیاری از برخی محصولات گیاهی به ­تنهایی برای اثربخشی در این زمینه زمان ­بر هستند، از همین رو اگر به ­دنبال افزایش فوری میل جنسی هستید استفاده از شربت افزایش قوای جنسی آقایان که حاوی گیاهان مورد نیاز است برای این منظور مفید خواهد بود. فواید شربت گیاهی ویرمان طاها برای قوای جنسی

شربت گیاهی ویرمان حاوی تمامی محصولات گیاهی لازم برای افزایش میل جنسی مردان

با در نظر گرفتن این مسئله که نمی­ توان تمام مواد گیاهی لازم و ضروری برای تقویت قوای جنسی مردان را به­ صورت جداگانه مصرف کرد، در شربت ویرمان نسبت ­های مورد نیاز برای هر کدام از گونه­ های گیاهی رعایت شده است.

موادی که در این محصول وجود دارد به کاهش استرس و تنظیم سیستم هورمونی در مردان کمک می­کند و از این طریق تاثیر بسیار خوبی بر افزایش قوای جنسی آنها دارد. شربت گیاهی ویرمان برای افرادی که دچار مشکل در نعوظ هستند بسیار مفید خواهد بود.

جمع ­بندی

افزایش میل جنسی مردان با استفاده از مواد گیاهی مختلفی امکان ­پذیر است که هر کدام از آنها با خواص و فواید ویژه­ای که دارند می­ توانند بر این وضعیت تاثیرگذار باشند.

برخی از مواد گیاهی مفید و موثر در بالابردن میل جنسی آقایان شامل زنجبیل، زعفران، دارچین، جینسینگ و مارچوبه است که مطالعات مختلفی تاثیرات مثبت آنها را در این زمینه ثابت کرده است.

البته توجه به مقدار و نحوه مصرف آنها بسیار حائز اهمیت خواهد بود که به ­منظور اثربخشی بیشتر می­تواند از شربت ویرمان که حاوی نسبت ­های مناسبی از انواع گونه­ های گیاهی است استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا