نکات خرید و روش استفاده صحیح از کاندوم

روش استفاده صحیح از کاندوم یک آموزش لازم و ضروری برای برخی افراد است؛ زیرا استفاده نادرست از محصولات جنسی مانند کاندوم ها، علاوه بر اینکه ممکن است باعث پارگی حین رابطه جنسی شود، همچنین میتواند باعث این شود که نتیجه مطلوب خود را از محصول مورد نیاز خود بدست نیاورید. رابطه‌جنسی یکی از نیازهای طبیعی انسان‌ها است و می‌تواند لحاظ عاطفی، فیزیکی و روانی تاثیرات زیادی داشته باشد. با این‌حال، یک رابطه جنسی ناایمن خطراتی مانند بارداری و انواع بیماری‌های مقاربتی را به‌همراه خواهد داشت. از همین‌رو روش درست استفاده از کاندوم نقش بسیاری مهمی در بهبود کیفیت زندگی زناشویی و حفظ سلامت افراد دارد. طرز استفاده درست از کاندوم ساده و خاردار

کاندوم چیست؟

کاندوم یک وسیله جلوگیری از بارداری و محافظت در برابر انواع بیماری‌های جنسی است. این وسیله از لاتکس یا پلی‌یورتان ساخته می‌شود و به‌صورت یک کاور نازک قابل استفاده خواهد بود. این محصول بر روی عضو جنسی قرار می‌گیرد و از تماس مستقیم بین مایعات بدنی دو نفر جلوگیری می‌کند. خرید کاندوم به‌صورت آزاد و بدون نیاز به نسخه پزشکی در داروخانه‌ها، فروشگاه‌های عمومی و آنلاین میسر است. برخی از کاندوم‌ها دارای عناصر اسپرم‌کش هستند که باعث کاهش احتمال بارداری می‌شوند. بنابراین آشنایی با روش درست استفاده از کاندوم برای داشتن رابطه جنسی سالم و لذت‌بخش ضرورت دارد.

روش استفاده صحیح از کاندوم

هرچند طرز استفاده از کاندوم ساده به‌نظر می‌رسد، اما بااین‌حال احتمال استفاده اشتباه از آن نیز بسیار زیاد است.

بررسی سلامت کاندوم

پیش از استفاده از کاندوم باید تاریخ انقضای آن را بررسی کنید. زیرا محصولات تاریخ گذشته کیفیت پایین‌تری دارند. بسیاری از افراد به‌دلیل عدم آشنایی با روش درست استفاده از کاندوم باعث پارگی آن می‎شوند. دلیل این موضوع اغلب خشکی سطح کاندوم به‌دلیل رابطه طولانی مدت یا خشکی واژن و ایجاد اصطکاک خواهد بود. افراد با خرید ژل روان کننده می‌توانند از ایجاد این مشکل جلوگیری کنند. باز کردن کاندوم با تاریخ انقضا بالا

باز کردن بسته محصول

بسته‌بندی این محصول اغلب از جنس آلومینیوم است و به‌راحتی و بدون کمک قیچی باز می‌شود.

قرار دادن کاندوم از سمت درست

کاندوم باید حالت استوانه‌ای شکل داشته باشد. هرگونه حالت دیگر برای این محصول طبیعی نیست و نباید در چنین مواقعی استفاده شود. علت و دلیل پاره شدن کاندوم و جلوگیری از بارداری بعد از پارگی

تخلیه هوای داخل کاندوم

روش استفاده صحیح از کاندوم و جهت قراردادن کاندوم روی آلت تناسلی این است که باید نوک کاندوم را با انگشت خود فشار دهید تا هوا داخل آن باقی نماند. این‌کار باعث جای‌گیری مایع منی پس از انزال در این قسمت می‌شود.

بستن محصول روی آلت تناسلی

کاندوم باید تمام طول آلت تناسلی را بپوشاند، این‌کار مانع نشت مایع منی به داخل دستگاه تناسلی زن خواهد شد.

خارج کردن کاندوم

پس از انزال و در حالتی‌که هنوز آلت تناسلی در حالت نعوظ قرار دارد، باید آلت تناسلی از داخل واژن خارج شود. در هنگام این‌کار کاندوم روی آلت را باید با دست نگه داشت تا از خروج مایع منی از آن جلوگیری شود.

دور انداختن محصول

کاندوم یک وسیله یکبار مصرف است و پس از استفاده باید دور انداخته شود.

نکات مهم پیش از خرید انواع کاندوم

این محصول یکی از وسایل بسیار مهم در هنگام رابطه جنسی است. شما با طرز استفاده از کاندوم می‌توانید از بسیاری از بیماری‌های مقاربتی و بارداری ناخواسته جلوگیری کنید. برخی از نکات مهم پیش از تهیه کاندوم عبارتند از:

انتخاب نوع مناسب

کاندوم‌ها در انواع مختلفی در بازار به فروش می‌رسند و شما بسته به نیازها و سلیقه شخصی خود این امکان را دارید تا آن‌ها را خریداری کنید. این امکان وجود دارد تا به‌راحتی امکان خرید کاندوم خاردار، تاخیری، اسپرم کش و… برای افراد میسر است.

توجه به جنس کاندوم

اگر طرز استفاده از کاندوم را یاد گرفتید، باید هنگام خرید، جنس آنها را هم بررسی کنید. این محصولات اغلب از لاتکس، پلی اورتان یا پوست طبیعی ساخته می‌شوند. کاندوم‌های لاتکس نیز برای اکثر افراد مناسب هستند، اما افرادی که به لاتکس حساسیت دارند باید از کاندوم‌های پلی اورتان یا پوست طبیعی استفاده کنند.

فروشگاه‌های معتبر

یکی‎دیگر از نکات مهم پیش از تهیه کاندوم، تهیه آن از داروخانه‌ها و فروشگاه‌های معتبر در سراسر کشور است. یکی از فروشگاه‌های آنلاین برای خرید محصولات زناشویی بابا لک لک نام دارد. از ویژگی‌های مهم این فروشگاه می‌توان به ارائه مشاوره رایگان، تنوع و کیفیت بالای محصولات و ارسال محرمانه آن‌ها اشاره کرد. خرید کاندوم خارجی دورکس

جمع‌بندی

رابطه جنسی یک بخش طبیعی و سالم از زندگی انسان است. با این‌حال، رابطه جنسی می‌تواند منجر به بارداری ناخواسته و ابتلا به بسیاری از بیماری‌های مقاربتی شود. از همین آشنایی با روش استفاده صحیح از کاندوم در جلوگیری از این مشکلات موثر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا