درمان سرد مزاجی زنان با 4 روش ساده

درمان سرد مزاجی زنان چیزی است که میتواند رابطه های زناشویی شما را به لذت بخش ترین حالت ممکن برساند. این مشکل یکی از عواملی است که باعث بی تمایلی بانوان به برقراری رابطه جنسی میشود. در مطلب قبلی درباره علت سرد مزاجی بانوان و علائم آن صحبت کردیم و در اینجا به راه های درمان آن اشاره خواهیم کرد. بنابراین قبل از مطالعه این مطلب، مطمئن شوید که دچار سردی مزاج شده اید. از آنجا که بررسی این مشکل صبر و حوصله زیادی می طلبد و زنان دوست دارند؛ هرچه سریع تر از این موقعیت خطرناک برای رابطه زناشویی خود، راحت شوند؛ پیشنهاد می کنیم راهکارهای سریع، موثر و ارزان رفع مشکل سرد مزاجی بانوان را در ادامه مطالعه کنید.

روش های درمان سرد مزاجی

اگر می خواهید مشکل سرد مزاجی خود را درمان کنید؛ باید کمی با بدن خود بیشتر آشنا شوید؛ مشکلات روحی و ترس های خود را از رابطه با همسرتان از بین ببرید؛ به طور کلی اگر بیماری خاصی پشت این مشکل نباشد؛ می توانید با اصلاح سبک زندگی، کمبود میل جنسی خود را به همسرتان بهبود بخشید. در حقیقت ریشه مشکلات زناشویی در دو مسئله فیزیکی و روحی خلاصه میشود. بنابراین لازم است برای هردو مورد از این موارد برنامه ریزی داشته باشید و حل کنید. اگر مطلب قبلی ما درباره علت سردمزاجی بانوان و علائم آن نخوانده اید، بهتر است مطالب آن را مطالعه نمایید

ورزش کردن

عدم فعالیت های فیزیکی و دوری از ورزش باعث خمودگی و خستگی زودرس در بدن میباشد. اگر از آن دسته آدم های کم تحرک و بی انرژی هستید، احتمال اینکه سرد مزاج باشید هم وجود دارد و احتمالاً خیلی تمایل ندارید با همسر خود رابطه جنسی داشته باشید. ورزش کردن و تحرک کافی بدنی سبب ترشح هورمون و بهبود خلق و خوی شما خواهد شد و در نتیجه میتواند به فعال شدن حس رابطه خواهی شما منجر شود.

حل مشکلات زندگی مشترک

اختلافات خانوادگی از دیگر عوامل بی میلی زوجین به یکدیگر به شمار می آید. گاهی به دلیل اختلاف هایی که بین شما وجود دارد مانند مشکلات مالی و سلیقه ای و یا فرهنگی، باعث ایجاد حس کدورت و دوری طرفین و بیشتر موارد بی میلی و سرد مزاجی زنان میشود. در این مواقع باید به حل مشکلات خود فکر کنید و مدیریت افکار منفی را تمرین کنید. مشکلات همیشه هستند و شما باید یاد بگیرید قدم به قدم آنها را حل کنید و نگذارید بر کیفیت رابطه زناشویی شما اثر بگذارند؛ یکی از ارکان اصلی خانواده، رابطه جنسی است و درصورت آسیب دیدن، میتواند نتیجه جبران ناپذیری داشته باشد. زندگی زناشویی با همسر،  خود یک روند مفرح برای انرژی بخشیدن به زندگی است.

برنامه ریزی برای رابطه زناشویی

برنامه ریزی ذهنی برای داشتن رابطه زناشویی (حداقل در هفته یکبار) از لوازم پایداری رابطه روحی زوجین است. گاهی نیاز به یادگیری راهکار درمان سرد مزاجی زنان نیست؛ بلکه زن و شوهر آنقدر خود را گرفتار کارهای روزانه کرده اند که فکر و ذهن شان را از پرداختن به ضروری ترین ارکان زندگی باز میدارد. لازم است زوجین برای خود یک فضای عاشقانه ایجاد کنند و در استفاده از لباس های جذاب و تحریک آمیزدریغ نورزند.

استفاده از لوازم جنسی متنوع در رابطه جنسی

تنوع در لوازم جنسی میتواند کمک زیادی به افزایش میل جنسی کند. به عنوان مثال استفاده از موسیقی ملایم، معاشقه و نوازش متفاوت از همیشه یا استفاده از کاندوم های تحریک کننده مثل کاندوم خاردار میتواند تاثیر گذار باشد. ممکن است با استفاده از ابزار های جنسی مختلف و یا روش های متنوع، بتوانید راه جدید و لذت بخش تری برای رسیدن به اوج لذت جنسی پیدا کنید که این کار تمایل و علاقه شما را به رابطه جنسی بالا میبرد. بهترین روش درمان سرد مزاجی زنان و تاثیر خشکی واژن در رابطه جنسی

بهترین روش رفع میل جنسی کم زنان

از میان روش هایی که در بالا برای درمان سرد مزاجی بانوان معرفی کردیم؛ باید همه را به کار ببرید؛ قدم به قدم. با این حال در اکثر کسانی که دنبال یک درمان موثر و فوری هستند که تجربه ای لذت بخش را هم داشته باشند؛ استفاده از کاندوم های خاردار مختلف است.

جمع‌ بندی

برای درمان سرد مزاجی زنان راه های زیادی وجود دارد؛ یکی از از بهترین، موثر ترین و کم خرج ترین راه های رفع این مشکل،  یادگیری روش های تحریک ارگاسم بانوان از طریق نقطه G است؛ به این منظور می‌ توانید از انواع کاندوم خاردار در طول رابطه زناشویی استفاده کنید. برای تهیه این محصولات می توانید از قسمت دسته بندی فروشگاه بابا لک لک، اقدام به انتخاب محصولات مورد نیاز خود نمایید. کمک گرفته شده از بخشی از مقاله low sex drive in women

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا