استفاده از آب دهان برای رابطه جنسی چه ضرر هایی دارد؟

استفاده از آب دهان برای رابطه جنسی  همیشه برای خیلی از زوجین سوال برانگیز بوده است که آیا با استفاده از آب دهان می‌توان به رابطه جنسی کمک کرد. استفاده از آب دهان در روابط جنسی به منظور ایجاد لیزی و روان کنندگی پیشینه‌ای قدیمی دارد. این روش می‌تواند ضررهایی به همراه داشته باشد. اما با پیشرفت علم پزشکی و بررسی نیازهای زناشویی، روان کننده‌ها با خاصیت‌های مختلفی جهت بهبود رابطه زناشویی وارد بازار شد که می‌توانند جایگزین مناسبی برای آب دهان به عنوان روان کننده باشند.

استفاده از آب دهان برای رابطه جنسی بجای ژل روان کننده بر پایه آب

ضررهای استفاده از آب دهان در رابطه جنسی

امروزه بسیاری از زوج ها دیگر تمایلی به استفاده از آب دهان برای رابطه جنسی خود ندارند، اما هنوز زوجینی هستند که از این روش استفاده می‌کنند. آب دهان به تنهایی برای خیس نمودن آلت یا واژن ضرری ندارد اما در صورتی که فرد از سلامت دهان و دندان خود مطمئن باشد. زیرا احتمال وجود میکروب و بیماری‌های دهان ودندان وجود دارد و همین مسئله موجب می‌شود که آب دهان به یکی از منابع انتقال آلودگی تبدیل شود.

از طرفی دستگاه تناسی بانوان و مخصوصا واژن بسیار حساس است و به سرعت درگیری میکروب‌ها و بیماری‌ها می‌شود. در نتیجه آب دهان می‌تواند موجب ایجاد خشکی، از بین رفتن شادابی اندام زن و بیماری وی شود.

همچنین این شیوه یک حالت ناخوشایند و چندش آور را در زن ایجاد می‌کند و چون روان کنندگی لازم را ایجاد نمی‌کند موجب می‌شود که رابطه جنسی با درد زیادی همراه باشد که در نهایت موجب سرد شدن زن نسبت به روابط زناشویی می‌گردد. بنابراین بهترین راه استفاده از ژل روان کننده بر پایه آب است که می‌تواند با ایجاد شرایط لازم  اوج لذت جنسی را برای زوجین به ارمغان آورد.

ضرر استفاده از آب دهان در رابطه جنسی

روش جایگزین آب دهان در روابط جنسی

اگر به عنوان جایگزین استفاده از آب دهان برای رابطه جنسی فکر می کنید، این ژل‌ها مخصوصا اگر برپایه آب باشند بهترین روش برای محافظت از اندام‌های زنانه و مردانه و شادابی و سلامتی آن‌ها است. ژل‌های زناشویی همچنین موجب ارتقا بهداشت جنسی و سلامت و پاکیزگی اندام‌ها برای داشتن یک رابطه عالی می‌شوند، در نتیجه هیچکدام از طرفین دچار بیماری نخواهند شد و می‌توانند حس فوق‌العاده ای را در رابطه زناشویی خود تجربه کنند.

علاوه بر این ژل‌های روان کننده بر پایه آب مدل‌های مختلفی دارند که می‌توانند موجب افزایش هیجانات جنسی میان زوجین شوند و رضایت آن‌ها را در روابط جنسی خود افزایش دهند. از جمله انواع این ژل‌ها می‌توان به ژل‌های تنگ‌کننده، گرم‌کننده، حجم‌دهنده و تاخیری و … اشاره نمود. زوجین با استفاده از ژل‌های روان‌کننده حتی می‌توانند یک رابطه مقعدی بدون درد و ناراحتی و با کمترین عوارض را تجربه کنند.

به عبارتی می‌توان گفت که ژل‌های روان کننده تاثیر بسزایی در کیفیت روابط جنسی دارند. از طرفی امروزه بیماری‌های جنسی خیلی افزایش یافته است، از‌ این‌رو افراد باید مراقبت بیشتری را انجام دهند تا مانع از انتقال و درگیر شدن به این بیماری‌ها از طریق اندام‌های جنسی شوند. در نتیجه برای داشتن لذت‌بخش‌ترین روابط جنسی ضمن حفظ سلامت جنسی،به جای استفاده از آب دهان برای رابطه جنسی، بهره بردن از ژل‌های روان کننده آنتی باکتریال و همچنین کاندوم‌های ضد حساسیت توصیه می‌شود.

ژل روان کننده بر پایه آب جایگزینی عالی برای آب دهان در رابطه جنسی

مشکلات خشکی واژن

خشکی واژن از مهم‌ترین مشکلات زوجین در روابط جنسی است که می‌تواند موجب سوزش و درد بانوان در حین و بعد از رابطه شود. استفاده از آب دهان اگر چه ساده‌ترین و در دسترس‌ترین روش است اما می‌تواند این مشکل را تشدید نماید. از طرفی موجب افزایش بیماری‌های دستگاه تناسلی می‌شود.

بنابراین، به زوجین برای رفع این مشکل، به جای  استفاده از آب دهان برای رابطه جنسی ، به کارگیری از ژل‌های روان کننده بر پایه آب را پیشنهاد می‌کنیم. همچنین بهتر است برای جلوگیری از انتقال بیماری‌های جنسی از کاندوم استفاده کنید و رابطه جنسی لذت‌بخش و ایمنی را تجربه نمایید.

مراجعه به داروخانه برای خرید محصولات زناشویی برای خیلی از افراد چندان راحت نیست و به دلیل خجالت نمی‌توانند تمامی لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنند. برای رفع این مشکل ما به شما خرید اینترنتی از یک فروشگاه معتبر را پیشنهاد می‌کنیم.

سخن پایانی

وب سایت بابا لک لک به صورت تخصصی در زمینه محصولات بهداشتی زناشویی اصل و با کیفیت فعالیت دارد. ازاین‌رو برای خرید ژل روان کننده، کاندوم خاردار کدکس و انواع محصولات زناشویی می‌توانید به این سایت مراجعه کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصولات زناشویی مد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا